You can get new post notifications through RSS, email, Twitter or Facebook

Old news, but….

Posted by Graeme in Wrong at 4:03 pm on Sunday, 15 February 2009

…just in case you missed it (I did till today).

The Guardian was fooled by an elaborate hoax into claiming that NASA conducted experiments on sex in space.

They believed the story because they got the claim from a “respected French scientific writer”, Pierre Kohler. Neither he nor Jon Henley (the Guardian journalist responsible) actually thought of doing some of the proper fact checking.

Comments disabled

Sorry, comments are closed